Saker som känns ångestladdat just nu: tentan, att sommaren kommer ta slut, att linnea ska åka hem om en vecka, min snoriga näsa, den torra huden runt min snoriga näsa som får det se ut som att jag har torkat snor runt näsan jämt, stora beställningar (speciellt av barnfamiljer), att jag ska hinna duscha innan jobbet i morgon, att jag måste duscha i morgon pga torrschampoo är slut.
 
I morgon ska jag skriva om allt som är kuligt istället. Känner hur bloggen dras ner i ett Voldemort mörker annars, det som är coolt med Voldemort dock är att han kan sätta fast sitt ansikte på baksidan av någon annans huvud. Cool. Också att han kan andas genom turban. Det kanske inte är så illa att vara med Voldemort. Han kan få sitta på baksidan av mitt huvud och ropa ut beställningar till köket utan att jag behöver röra mig ur fläcken! Så jävla schysst, känner att jag gillar honom redan. Vi kommer bli bästisar han och jag.
(ungefär såhär skulle det gå till, förutom att jag skulle ha en kassa också.. he he)

Kommentera

Publiceras ej